הסעות לאירועים בזול


מבחר פתרונות הסעה ושינוע לכל מקום ולכל מטרה במחירים השווים לכל כיס. אין צורך להתפשר ולתת למוזמים שלכם לשבור את הראש כיצד להגיע לאירוע שלכם, הסעה לאירוע במחירים אטרקטיביים במיוחד. תנו לאורחים שלכם להשאיר את הרכבים בבית ויותר מזה להגיע בזמן לאירוע.

איך הכול עובד?

ביום האירוע הנהג יגיע עם האוטובוס או המיניבוס למקום קבוע מראש שם יתאספו המוזמנים אשר מגיעים ממקומות קרובים, חשוב למנות איש קשר מטעמכם שיהיה על ההסעה בכדי שיעדכן את החברים שלכם או בני משפחה בזמן אמת הכין הם נמצאים וזמן הגעה מדויק לאירוע. ניתן לעשות מספר עצירות בדרך בכדי לאסוף אורחים חשוב לעדכן מראש אותנו בכדי להיערך לכך בהתאם.

מחיר הסעה לאירוע

מחיר הסעות לאירועים בזול משתנה ותלוי במספר פרמטרים משתנים כמו : יעד, מיקום, זמן, מספר נוסעים, מספר עצירות בדרך סוג ההסעה האם הלוך חזור או כיוון אחד בלבד. בכדי לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית יש לציין בשיחתכם עם הנציג את כל הפרמטרים החשובים, ציון מדוקדק של הפרטים יכול להוזיל בהצעת ממחיר כיוון שהאופרציה תהיה יעילה יותר ומסודרת כך למשל אם מגיעים אורחים ממקומות שונים בארץ למשל הצפון והמרכז והאירוע בדרום במקום להוציא 2 מיניבוסים או אוטובוסים ניתן לעשות מספר עצירות בדרך ובכך להוזיל עלויות של ההסעה
לבירור פרטים נוספים על הסעות לאירועים בזול יש ליצור קשר עם נציגי כאן על הכביש, לעדכן אותם בכל הפרטים החשובים ולשריין את מועד האירוע. הסעות לאירועים בזול בכאן על הכביש- תבחרו כאן על הכביש כי זו בחירה חכמה לאירוע שלך

כאן בשבילכם צוות כאן על הכביש
מתעניינים לגבי סביבה ידידותית וירוקה? שאלו את נציגי כאן על הכביש בשיחתכם לגבי רכב ממונע בגז וקבלו הנחה משמעותית בהזמנת הנסיעה לאירוע שלכם.